Hledáme hvězdu do týmu

Asistentku na komunikaci s klienty v Brně

Co děláme?

Pomáháme firmám skrze marketingové kampaně získat nové klienty a tím jim navýšit obrat. Pokud má firma problém s malým prodejem, máme připravené praktické workshopy pro obchodníky, aby okamžitě zvedli obraty firmy. 

Koho hledáme?

Jsi komunikativní, samostatná a máš alespoň rok zkušeností s prací v zákaznickém servisu? Chceš být součástí mladého a dynamického týmu, který neustále roste a rozvíjí se? Pak hledáme právě tebe!

Co nabízíme?

Nabízíme ti příležitost stát se klíčovým členem našeho týmu v Brně, kde budeš mít na starosti komunikaci s našimi klienty, domlouvání schůzek, podporu při akcích a workshopech a péči o klienty. Tvá práce bude zahrnovat i řízení administrativních procesů a poskytování vynikajícího zákaznického servisu.

CO ZÍSKÁŠ?

  • Akční firemní zázemí a školení pro tvůj neustálý profesní vývoj.
  • Firemní telefon a atraktivní bonusy k výplatě.
  • Přístup k firemním vzdělávacím programům a workshopům.
  • Práci v mladém, produktivním a akčním týmu.
  • Možnost setkávání s podnikateli a majiteli firem a perspektivu profesního růstu.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • Minimálně rok zkušeností v komunikaci s klienty a administrativní činnosti.
  • Samostatnost, spolehlivost a schopnost rychle se učit.
  • Pozitivní přístup k práci s klienty a nebojácnost při řešení výzev.
  • Vysoká emoce na pracovišti.

Přidej se k nám a staň se součástí něčeho výjimečného!

Nástup je možný ihned. 

Těšíme se na tvou odpověď a možnou spolupráci!